11 Haziran 2014 Çarşamba

HALF-LIFE 3 MÜ GELİYOR ????

Dünya'da biraz oyunla ilgili olan herkes Half-Life 3'ün çıkmasını merakla bekliyor. Ancak Valve, oyunu yapmakta ya da duyurmakta direnmeye devam ediyor. Hal böyle olunca oyunla ilgili sürekli dedikodular dolaşıyor.

Half Life 3

Bu sefer oyunla ilgili açıklamayı ise daha güvenilir bir kaynak yapmış durumda. Counter-Strike'ın yaratıcılarından bir tanesi olan Minh Le, katıldığı bir programda Half-Life 3 ve Left 4 Dead 3 hakkında bilgiler verdi.  Half-Life 3 hakkında:
"Bunun hakkında konuşamam, dürüst olalım. Ancak oyunun üzerinde çalışıldığı açık bir bilgi. Bunun üzerine çalıştıklarını söylediklerinde kimsenin şaşırtmamasını söylüyorum. Fakat Half-Life 3'e ait konsept çizimlerini gördüğümü söyleyebilirim."
"[Left 4 Dead 3'ü] Gördüm, harikaydı. [Oyunu] Gördüğümde gerçekten heyecanlandım ve "wow, bu çok güzel" dedim. Çünkü Left 4 Dead'den çok hoşlanmıştım, sektörü değiştiren oyunlardan bir tanesiydi. "dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder